torsdag 20 februari 2014

Se på fan.

Jag kan ..
ju också, bara jag vill. Det som många gånger går emot mig är att antingen kör jag all-in eller så går det käpprätt åt skogen. Så nu är det alltså all-in med andra ord. Har kört hela nyttighetssvängen sen senaste inlägget och det känns helt okej. Har hur mycket choklad som helst som bara ligger och skriker i skafferiet men det berör mig inte för tillfället. Får passa på nu att träna de dagarna som jag faktiskt kan då knät säger ifrån mer ofta än sällan just nu men det ska det bli ändring på snarast. Den 11 mars åker jag in under kniven igen och plockar bort metallen, efter det skall det vara fritt fram igen :)

Imorgon ..
blir det pausläge under kvällstid. Ska in till stan och öla med Jacobs grabbar. Är man i Brasilien får man skylla sig själv att man inte kan medverka ;) Han får vara med i tankarna. Men innan dess blir det nog ett träningspass trots allt. S plockar Danielle innan någon semifinal imorgon så jag har ett par timmar på mig. Just ja, det där OS. HUR JÄKLA ointressant kan det bli. Jag trodde idag att herrarna gick och förlorade semifinalen och tyckte det var väldigt märkligt att ingen skrev nått om det på facebook (där det händer liksom). Till slut, efter både slutsignal och resultatkoll på eurosport-appen, insåg jag ju att det var damerna. Tyckte det var lite trist att de förlorade semin, och sen insåg jag att det var ju bronsmatchen de loosat. Så jäkla dåligt. Men ja, OS är inte riktigt min grej.

Minns när ..
jag var liten hur pappa alltid satt som fastklistrad i sin fåtölj (samma jag sitter i nu) under vintertid för att kolla på skidor. Alla olika sorters skidgrenar, dag ut och dag in, skittrist. Man fick aldrig byta kanal. Tacka vet jag min TV som inte har en funderande boxer, här finns inte ens en valmöjlighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar