söndag 16 februari 2014

Disrespect.

Nästan ..
 jag äcklas lite av mitt egna beteende dessa veckor. Jag har en tendens att inte kunna sluta äta onyttigt och detta endast på grund utav lathet. Det går ju så jäkla snabbt att fixa allt som är onyttigt, typ chips. HUR gott är inte det liksom?! Farligt det där. Varje kväll säger jag "imorgon, då jäklar" .. likt förbannat sitter jag här och äter en halvliter glass ikväll igen. Samma som i förrgår och då slutade det till och med i katastrofmagont. Imorgon kan det hända att jag har råkat ge ett muntligt löfte (gills det?) till min sort of 'extrapappa' Christer att infinna mig på gymmet klockan 11, samma tid som han det vill säga, för ett kort pass. Jag känner redan nu att jag är trött och lat .. uuuhhhgg! Men ja, något lär jag väl göra åt allt det onyttiga jag proppat i mig i helgen i alla fall. Ryck mig i kragen.

Förra gången ..
jag var på gymmet så prövade jag cykling. Gick sådär. Innan någon ens ifrågasätter .. JA, jag tryckte på knappen 'quickstart' men trots det så stod det bara med stora röda bokstäver framför mig 'BÖRJA TRAMPA'. Hopplöst. Så snabbt går det alltså att inte ens maskinen reggar att någon sitter på och faktiskt trampar. Lillsyrran kom till undsättning och trampade ett par varv så det startade och så hoppade jag raskt upp på sadeln för att ta över. Sekunden hon slutar och jag tar vid kommer det upp nya bokstäver. 'PAUS'. Fuck it.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar