torsdag 30 januari 2014

Ide.

Ibland ..
så önskar man verkligen att man kunde gå i ide och vakna om sisådär några år för att se att alla problem man hade bara hade försvunnit, nästan som upplöst salt i kokande vatten. Det är fantasin i alla fall men det går ju inte, hur många konsekvenser hade inte det medfört sig liksom ..

Gjort nya ..
rehabiliterings-planer idag. Två gånger i veckan hos Tom samt två gånger i veckan på gym, det vill säga, nu måste jag disciplinera min självdisciplin (!?). Ska ringa läkaren imorgon angående metallen i knät också. Bara på några dagar har det börjat bukta ut på fler ställen än ett och jag kan verkligen känna hur metallstiften rör sig längst med huden, känns inte helt hundra och rätt obehagligt också ska jag erkänna :/

Fredag ..
imorgon och Liten återställer vardagen igen :) Lördag är heldag på Haga inplanerat med fjärilar och hajar, ska bli riktigt roligt, även för min del! Ringde Danielle tidigare idag och pratade lite och "råkade" lova henne pannkakor som matsäck .. suck. Bara börja öva på skillsen igen, alla vet ju att steka pannkakor inte riktigt är min grej. Skittråkigt inlägg men så blir det när man i princip känner att man måste skriva bara för skrivandets skull så det inte står och gapar tomt här, ska jobba lite bättre till nästa gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar