söndag 26 januari 2014

Floff floff.

Precis som ..
den där fantasiflodhästen på utvecklingsdagen med jobbet i höstas, som lät "floff floff" i varje rörelse, så låter snart jag. Det jag förlorat i muskelvikt lägger jag ju definitivt på mig i fettvikt., haha. Nu äntligen kan jag dock böja benet så pass att jag kan cykla. I alla fall om jag ska tro Tom. Vi får se på tisdag helt enkelt om det går men det är nog på millimetergränsen. Allt detta skriver jag samtidigt som jag äter pringles-chips. Men på riktigt. När jag inte har något alls att göra så blir det lätt att jag kastar mig i fåtöljen och glor på netflix. När jag gör detta så blir jag rastlös och äter, i kopiösa mängder. Skulle man kunna kasta in en emoji här så skulle det bli den där som ser alldeles förkrossad ut.

Veckan bjuder ..
på en del grejer, såsom tandläkarbesök, hälsa på jobbet, träning och städning. Men imorgon ska jag göra det roligaste, då ska jag nämligen träffa lilla bebis. Mina fina vänner L och T har gått och skaffat sig ett litet flickebarn. Jag ska försöka att inte kidnappa barnet, men jag kan nog inte lova något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar