fredag 9 augusti 2013

Fredag.

Just nu ..
SITTER jag upp ordentligt i min soffa och dricker kaffet som Danielle har gjort i ordning åt mig. Har tagit en värktablett precis så vi kan gå ut med vovven, sen blir det till att göra mina övningar. Danielle vill plocka pinnar och måla så hon kommer vara sysselsatt ett tag framöver, inget fritids idag då Stefan kommer och plockar upp henne om ett tag. Pappaveckan börjar idag. Men jag träffar henne imorgon igen då hon ska med mig och Jacob på bröllop :)

Jo, för idag kommer ..
Jacob hit. Kvällen är planerad in i minsta detalj, lite halvtrist att jag inte kommer kunna delta hundraprocentigt. Hans visa är godkänt nu så han kan boka biljetter till Brasilien när som helst, typ. Så ikväll är det avskedsmiddag samt födelsedagsmiddag då han fyller år om fem dagar. Middagen och avskedsståehejjet är även ämnat för hans vän G som drar till Singapore och fyller år om sju dagar. Middag och 5 - kamp på gröna lund. Yey, jag kommer få sitta och titta från en bänk hela kvällen :(

För er .. 
som har missat så ska Jacob till Brasilien i sex månader och jobba. Han kommer väl hem till Sverige igen i mars eller så. Dock åker jag och hälsar på, vet bara inte riktigt när ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar